Saturday, December 25, 2004

二十九日
聖誕快樂
真的很期待二十九日的部落晚聚這一天的來臨,各方好友是我所欣賞和佩服的人,文字已經令我感覺很親切,見到真面孔真的不得了。

像上次見面,PK兄比我感覺中的范右使更范遙,大開大劈,亦正亦邪。講得笑又玩得,講正經又得,講邪念又得,直情去到至極,但serious起來又正經到你驚,真一絕。連髮形和顏色都似足苦頭陀先頂引。really人中之龍。(若果見埋楊左使就好)

我想我心目中的梅莊丹青生應該唔會同醫神相差好遠,又一個豁達君子吧。
又通寶兄,sidekick妹子似程靈素多過似阿朱,同意嗎?
希望快點到二十九號啦。

Comments:
popeye兄。米玩小弟好喎....... : P

講真,好羨慕又敬佩兄台足跡遍天下,見識廣、眼光遠、胸襟闊!
 
嘩嘩嘩,成頂高帽笠到落腳眼啦,我怕睇唔到路啦。
行就真係行左很多江湖路,之不過搵食養家無計。
見識不多,只是和世界各路英雄打交道,難聽D日日被溝和受溝。
胸襟呢,被客人騙得多,想唔廣闊都唔得啦。經驗多從失敗來無法。
之不過想了解別人的風土人情,去旅行係唔可以的,至少住下來一段時間或做過野先了解一清二楚的。如不要以為鬼佬、架佬有禮貌,其實假到不得了。
 
小心期望越大,失望越大哦~~~~~
 
程靈素?我都係鍾意阿朱多一?。
 
我又那有這般氣質, 反而自覺得騎呢得好似少林隊既成員一樣....
 
http://jinyong.ylib.com/snowtalk/show.asp?no=37571&ch=genuine
查過了, 原來程靈素最大特點係唔靚女!
唔怪得你咁講啦~ :p
btw, 我個名又真係有個"素"字o番~~ ^o^
 
No NO NO
我從不以貌取人,只是她的轉數高而溫柔內向似妹子你,不同於黃蓉(驕和惡)和阿朱(主動)
 
Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?